Česká spořitelna už podporuje videohry nějaký ten pátek. Začalo to akcí Silnější v gamingu, silnější v životě, odměnami Moneyback v aplikaci George a pokračuje to virtuálními kartami s motivem Kingdom Come: Deliverance 2. Klienti největší tuzemské banky si mohou v aplikaci George požádat o virtuální kartu ve třech různých designech inspirovaných novinkou od Warhorse.
Banka natočila reklamní spot kde mimochodem poprvé slyšíme Jindřicha z pokračování Kingdom Come v podání Richarda Wágnera. Je tak na sichr jasné, že si svoji roli zopakuje a smekáme nad originálním „prozrazením“. Mimochodem, pro klienty ČS je v sekci Moneyback 15% sleva na KCD2 merch v obchodu XZONE. Akce platí do 20. prosince. Ideální jako vánoční dárek se slevou!
Více o celé akci se dozvíte na webu ČS LevelUpYourLife.
Buďte první kdo přidá komentář